مطالب مربوط به موضوع : بازی کامپیوتر

جستجو در ديجي ببي:

×

تبلیغات

    <-Text1->

نویسندگان

صفحات جانبی

درباره ما

    از ورود شما به وبلاگم خرسندم.

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 15
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 16
    بازدید ماه : 129
    بازدید کل : 22749
    تعداد مطالب : 107
    تعداد نظرات : 12
    تعداد آنلاین : 1



    <-PollName->

    <-PollItems->

جستجو

تبلیغات

<-Text2->

نویسنده : mohammad zoormand بازدید :564
مطالب مربوط به موضوع : بازی کامپیوتر

تاريخ ارسال:پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393 ساعت: 18:18
دیدگاه ها:نظرات()

مطالب مربوط به موضوع : بازی کامپیوتر

 

دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart برای PC

962 بازدید

افزونه ی جدید بازی Batman Arkham Origins با نام Cold, Cold Heart روایتی جدید را برای طرفداران این بازی ارائه می کند. در این DLC گیمرها با ماجرای اصلی Mr.Freeze و چگونگی توانمندی وی برای تبدیل شدن به یکی از دشمنان اصلی بتمن روبرو خواهند شد. در این DLC بتمن دارای Extreme Environment (XE) برای پوشش خود، و گدجت های جدیدی برای مبارزه خواهد بود. از این گدجت ها می توان دستکش حرارتی و باتارانگ های حرارتی را نام برد. در این بازی گیمرها در فضای یخ بندان به نبرد خواهند پرداخت و با Mr.Freeze که اولین بار در Dark Knight دیده شد، بیشتر آشنا خواهند گشت.

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart PC-CODEX

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart_DLC_ONLY PC-FTS

 

Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart pc cover دانلود DLC بازی Batman Arkham Origins A Cold Cold Heart برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۹ نظر
حسین
۳م اردیبهشت, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی سرگرم کننده بره ناقلا Home Sheep Home 2

1,519 بازدید

داستان بازی زیبا و فکری Home Sheep Home 2 در مورد سه گوسفند به نام های شان، شرلی و تیمی می باشد که در جستجوی راهی هستند تا خود را به خانه برسانند. در ۶۰ مرحله ی گوناگون، از کشتی دزدان دریایی گرفته تا خیابان های شلوغ لندن، به جست و جوی چمن های سبز خانه بپردازید و در این راه از توانایی های متفاوت گوسفندان نیز استفاده کنید. تیمی که کوچک ترین عضو گروه است میتواند از باریکترین راهها عبور کرده و حتی بر روی آب شناور مانده و به شما برای گذر از مراحل کمک کند. شرلی که اصلی ترین شخصیت بازی می باشد دارای جثه متوسط است و میتواند پرش های بلندی انجام دهد و در اخر شان با بهره گیری از جثه بزرگش میتواند اجسام سنگین را جابجا کند و نقش ویژه ای در موفقیت شما در بازی ایفا خواهد کرد .

 

Home Sheep Home 2 دانلود بازی سرگرم کننده بره ناقلا Home Sheep Home 2

 

دانلود + ادامه مطلب
۱۱ نظر
رضا
۱م اردیبهشت, ۱۳۹۳

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی


 

جنگ خان ها یک بازی گروهی آنلاین نقش گزاری است - شما نیاز به دانلود هیچ چیزی ندارید! نام نویسی تنها یک دقیقه زمان خواهد برد و شما می توانید بازی خود را آغاز کنید. در این بازی قرون وسطایی شما قادر خواهید بود از بین 12 نژاد منحصربفرد نژاد خود را به همراه نژاد پرشین انتخاب نمایید و از استراتژی های پیچیده برای نبردهای خود استفاده کنید
همه این موارد برای شما یک سرگرمی ممتاز را تضمین می کند، اما این رقابت در بعضی مواقع ممکن است عرق را بر پیشانی شما بنشاند.



 

دانلود بازی فکری شوخی های جادوگر Witch’s Pranks: Frog’s Fortune

960 بازدید

Witch's Pranks: Frog's Fortune – در زمان های دور یک جادوگر بدجنس تصمیم به ازدواج با یک پرنس واقعی را می کند . برای انجام این کار او نیاز به پیدا کردن شاهزاده ای داشت که به زیبایی بانوی خود اهمیت زیادی ندهد ! که این پیدا کردن چنین پرنسی واقعا نادر است . هر شاهزاده ای که درخواست ازدواج او را رد می کرد ، جادوگر او را به قورباغه تبدیل می کرد . ترس تبدیل شدن به قورباغه باعث شده بود بعضی از پرنس ها برای ازدواج با جادوگر متقاعد شوند . به شاهزادگان کمک کنید تا از دست طلسم ها و جادوهای این جادوگر فرار کنند و به عروس رویاهای خود برسند . این طلسم با بوسه ی یک عشق واقعی از بین می رود . سبک این بازی Hidden Object می باشد که این نسخه از بازی Premium Edition است ، اگر به طرفدار بازی های شی مخفی هستید این بازی را از دست ندهید !

 

Witchs Pranks دانلود بازی فکری شوخی های جادوگر Witchs Pranks: Frogs Fortune

 

دانلود + ادامه مطلب
۰ نظر
رضا
۱م اردیبهشت, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی مدیریت مزرعه Sky High Farm

1,121 بازدید

Sky High Farm – برای زیبا و خوشبو کردن شهر از بالای یکی از آسمان خراش ها خود را آماده کنید ! مزرعه ی خود را با کاشت سبزیجات، میوه ها ، درختان و گیاهان مختلف ایجاد کنید و با انجام امور مربوط به آن ها یعنی کاشت بذر ، آبیاری محصولات ، غنی سازی خاک و … بهترین برداشت را از زمین های خود داشته باشید و با فروش آن ها کسب و کار خود را رونق ببخشید . سود شما به زمان بستگی دارد و برای بهترین سود می بایست در کمترین زمان محصولات خود را پرورش دهید .

 

Sky High Farm دانلود بازی مدیریت مزرعه Sky High Farm

 

دانلود + ادامه مطلب
۲ نظر
رضا
۳۰م فروردین, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی فکری Off the Record: The Italian Affair

1,208 بازدید

Off the Record: The Italian Affair قسمت جدیدی از سری بازی های شی مخفی Off the Record می باشد . در این قسمت شما می بایست به پلیس شهر ونیز کمک کنید تا دزد فراری و معروف را دستگیر کنند . او در ذهن تمام پلیس های ایتالیا بهترین دزد است ، پس یافتن او کار آسانی نخواهد بود . پازل ها و معماهای مختلف بازی را حل نمایید تا سرنخ هایی از آن بدست بیاورید . این نسخه از بازی Collectors Edition می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید.

 

Off the Record The Italian Affair دانلود بازی فکری Off the Record: The Italian Affair

 

دانلود + ادامه مطلب
۳ نظر
رضا
۳۰م فروردین, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی Game Stock Car 2013 برای PC

11,512 بازدید

Game Stock Car عنوان جدیدترین بازی از مسابقات حرفه ای ماشین سواری با ماشین های مسابقه می باشد که به تازگی توسط کمپانی Reiza Studios برای PC حمایت یافته و منتشر شده است. بازی شبیه سازی شده و مربوط به فصل ۲۰۱۳ از مسابقات اتومبیل رانی شتاب قهرمانی برزیل می باشد. شبیه سازی با قدرت تمام در این بازی به تصویر کشیده شده است. وجود بیش از ۳۴ خودرو که هریک برای مسابقات آماده و طراحی شده اند را در اختیار دارید و وبه گفته تیم سازنده بازی واقعیت گرایی را رأس بازی قرار داده اند. چندین حالت بازی، امکان Customize حرفه ای خودرو ها، مسیرها و پیست های حرفه ای برای اجرای مسابقات، امکان بازی در حالت مرحله ای، گرافیک عالی و گیم پلی قدرتمند از ویژپی های این بازی مهیج می باشد.

Game Stock Car 2013 PC-HI2U

Update: Game Stock Car Extreme 2013 PC-HI2U added!

 

Game Stock Car 2013 pc cover small دانلود بازی Game Stock Car 2013 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۵ نظر
حسین
۲۹م فروردین, ۱۳۹۳

فروش ویژه کارواش خانگی همه کاره جت مینی


 

با کارواش همه کاره خانگی می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید و از نظافت منزل و یا اتومبیل خود لذت ببرید. وسیله ای فوق العاده که شما را حیرت زده خواهد کرد. وسیله ای که هرگز از خرید آن پشیمان نمیشوید ...
ایزی جت وسیله ای کامل و بی نظیر برای انجام کلیه امور آبیاری باغچه ها، باغبانی، تمیزکردن سطوح خارجی و نمای ساختمانها و همه فضاهای خارجی منزل و همچنین شستشو اتومبیل می باشد. با استفاده از ایزی جت انرژی آب را مهار کرده و می توانید هر طور که مایل هستید با استفاده از 8 خروجی مختلف تعبیه شده روی نازل انتهایی، آب را با سرعت و شدت دلخواه خود بر روی سطوح مختلف اسپری نمایید. با این وسیله،‌ آب با فشار زیاد، می تواند در فواصل دور و یا ارتفاعات غیر قابل دسترس متمرکز شده و براحتی و بدون نیاز به جارو و طی، کلیه سطوح را به سرعت تمیز نماید. از ویژگی های دیگر این محصول مخزن نگه دارنده مواد شوینده آن می باشد که پاکیزگی کامل اتومبیل و یا منزل شما را به ارمغان خواهد آورد.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 42000 تومان


 

دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC

24,025 بازدید

قسمت دوم سری بازی Broken Sword 5 عرضه شده است. این بازی که قرار است در ۵ اپیزود منتشر شود داستان یک نقاشی گران قیمت و تاریخی را روایت می کند که شخصی به نام جورج و یک روزنامه نگار به نام نیکو مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده گرفته اند ، بازی دارای سبکی کلاسیک و تم راز آلود است که برای گیمرهای ماجراجو بسیار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهای بازی در سراسر اروپا اتفاق می افتد و گرافیک ۲ بعدی که برای ساخت آن به کار رفته است بر جذابیت بازی افزوده است . یکی از ویژگی های بازی این است که با شخصیت ها همراه می شوید و نوعی تعامل با شخصیت ها دارید به طوری که تا مدت ها نمی توانید این بازی را فراموش کنید . برای رسیدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهای جنایی و پلیسی وجود دارد که در بعضی مواقع شما را به چالش می کشد و باید با تکیه بر توانایی های خود آنها را حل کنید.

Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 PC-FLT

Update: Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 PC-RELOADEDadded!

 

Broken Sword 1 Episode 1 pc cover small دانلود بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۱۷ نظر
حسین
۲۹م فروردین, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی Wargame Red Dragon برای PC

6,065 بازدید

Wargame Red Dragon سومین نسخه از سری بازی های Wargame در سبک استراتژی درلحظه می باشد که توسط کمپانی Eugen Systems تولید شده است. در این نسخه، برای اولین بار بازی از فضای نبردهای اروپایی خارج شده و به اختلافات موجود در آسیا در سال های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۱ می پردازد. پنج دولت جدید که از جمله ی آن ها می توان به کره شمالی و چین اشاره نمود، به نیروهای سری بازی های Wargame اضافه شده اند و بیش از ۴۵۰ ابزار جدید در بازی تعبیه شده است. زمین های جدید برای مبارزه و سبک بازی های دریایی، فرصت هایی را برای گیمرها بوجود آورده تا بتوانند طعم جدیدی از بازی های استراتژیک را بچشند! هر یک از گروه های جنگی با بیش از ۱۳۰۰ وسیله ی جنگی و تفکر منحصر به فرد خود مجهز شده اند و این کار با ریزبینانه ترین توضیحات واز مدل واقعی آن ها ساخته شده است.

Wargame Red Dragon PC-CODEX

 

Wargame Red Dragon pc cover small دانلود بازی Wargame Red Dragon برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
۲۰ نظر
حسین
۲۹م فروردین, ۱۳۹۳
 

دانلود بازی BattleBlock Theater برای PC

مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تبلیغ

<-Text3->

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 107
کل نظرات کل نظرات : 12
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 15
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 5
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 16
بازدید ماه بازدید ماه : 129
بازدید سال بازدید سال : 935
بازدید کلی بازدید کلی : 22749

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 3.139.90.131
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

به نظر شما قهرمان جام جهانی کیست ؟

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مواد درسی و آدرس zoormand.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



  • ابزار جدول لیگ فوتبال
  • 
  • انجمن